Ross Kemp și Vinnie Jones
Maggie se satură să-l audă pe Andy cum se plânge și îi sugerează să încalce regula de aur și să-i ceară o replică actorului principal. Andy se întreabă dacă ar trebui să apuce taurul de coarne, iar Maggie face ce știe cel mai bine - se îndrăgostește.