A fost odată la Hollywood
În 1969, în Los Angeles, o fostă vedetă a unui serial western și dublura lui se zbat pentru faimă și succes în industria de film.
În 1969, în Los Angeles, o fostă vedetă a unui serial western și dublura lui se zbat pentru faimă și succes în industria de film din ultimii ani ai epocii de aur a Hollywood-ului.