Lumea spectacolelor
Wilhelmina devine geloasă pe Dorothy, fiindcă aceasta îl are pe Toto drept animăluț. Wilhelmina află că se organizează o expoziție de animăluțe în Oz și decide să-și facă prin magie un animăluț pentru ea cu care să câștige concursul.