Blinkie e iar în formă
Pe drum spre un picnic, Dorothy și prietenii ei o întâlnesc pe Blinkie, o fostă vrăjitoare bătrână și morocănoasă ce și-a pierdut puterile. Dorothy o invită să li se alăture. Lui Blikie îi place și este invitată și săptămâna următoare.