Noua fiară din est
Dorothy și prietenii ei petrec o zi minunată jucând bowling. Ziua lor excelentă va fi întreruptă atunci când Melinda cea Malefică și animăluțul ei grotesc, Sassy, află că piticii din Țara Piticilor se distrează de minune.