Triplu
După ce face o vizită în laboratorul doctorului Pipt, Vrăjitoarea cea Rea pune gheara pe o poțiune trei-în-unu care poate să combine trei obiecte într-unul singur! Ea decide să o folosească contra lui Dorothy și a prietenilor acesteia.