Nord și Vest
Când Vrăjitoarea cea Rea devine și mai periculoasă, Glinda, Dorothy și prietenii ei se duc la Tattypoo, fosta Vrăjitoare Bună din Nord, pentru a o convinge să îi ajute să o înfrunte pe Vrăjitoarea cea Rea din Vest.