Tatăl nostru care ești în Vegas
Problemele conjugale ale lui Thony sunt amplificate pe măsură ce Marco începe să pună întrebări dificile despre metodele ei de a asigura tratamentele salvatoare ale lui Luca. Între timp, Arman este hotărât să iasă de sub conducerea lui Hayak.