Moștenire
Thony primește un ultimatum îngrozitor de la Garrett, care ar putea compromite tratamentul fiului ei. Arman este însărcinat să strângă „donații” mari pentru nunta fiicei lui Hayak, punând sub semnul întrebării rolul său în cadrul familiei.