Cușca leului
Thony încearcă să rupă legăturile cu sindicatul mafiot atunci când cei de la FBI vin să pună întrebări, dar când starea fiului ei se înrăutățește, ea trece o linie a moralității, implicându-se mai mult în sindicat.