Misiunea unei mame
De când s-au confruntat cu cei de la emigrări, relația dintre Fiona și Thony este încordată, ca urmare a minciunilor lui Thony. Între timp, Arman folosește relația lui Thony cu Garrett pentru a furniza informații către FBI.