Coroana
Thony încearcă să încheie o înțelegere cu Garrett pentru a se salva și pentru a-l ajuta pe Arman, dar el nu are încredere în nicio promisiune făcută de FBI. Când o operațiune de supraveghere e desconspirată, neîncrederea lui Arman o deviază de la curs.