Cutia cu gheață
Când o slujbă de curățare a unui autobuz de petrecere se înrăutățește - iar Garrett o pune pe Thony într-o poziție amenințătoare - ea trebuie să aleagă între loialitatea ei față de Arman și salvarea Fionei de la deportare.