Bucluc dublu
Dastardly întâlnește o fetiță de șase ani, singura membră a clubului său de admiratori. Fetița se dovedește a fi mai mârșavă și mai pricepută decât el. Dastardly o provoacă la o cursă, pentru a-i dovedi că el e cel mai priceput trișor.