Trăzniţii concurează de două ori
În anii 1930, Penny Pitstop, o femeie dură, lucrează ca detectiv particular și este angajată ca să găsească cutia cu mâncare a lui Peter. Și Dastardly, și cei doi membri ai echipei Gruesome Twosome urmăresc același lucru.