Iar n-am reușit
După ce Dastardly câștigă în sfârșit o cursă apelând la niște trucuri malefice, primește un idol vrăjit care îl chinuiește mereu aducându-i mult ghinion, în ciuda faptului că Dastardly neagă cu încăpățânare acest fapt.