Super Trăzniți
Super-orașul Trăznitopolis este amenințat de pericol atunci când maleficul Păpușar Purpuriu își pune în aplicare planul de a-i scoate în afara legii pe toți supereroii orașului. Vor putea oare superconcurenții noștri să-l oprească ?