Mintea bate forța
Creatorul lui Tiny se întoarce cu un cadou special, cealaltă jumătate a creierului lui Tiny. Noua inteligență i se urcă la cap, iar prietenii noștri se satură de atitudinea lui arogantă şi cooperează pentru a-i fura creierul.