Filmul “Curse Trăznite”
Un producător de film de la studiourile Wacky Brothers îi angajează pe prietenii noștri să joace într-un film de acțiune despre aventurile lor. Sunt incluşi zombi, vampiri mutanți, extratereștri, scenariști și regizori de la Hollywood.