Selena și Matty Matheson
Matty Matheson, o senzație pe internet și proprietar de restaurant o ghidează pe Selena la gătitul coastelor în stil Miami și a prăjiturilor Hello Dolly, pentru una dintre cele mai delicioase (și muzicale) mese de până acum!