Selena și Kristen Kish
Kristen Kish, bucătar-șef, gazdă TV și fană fast food, o ajută pe Selena să gătească o versiune mai rafinată a unor bucate din copilărie, cu porumb în stil mexican, morcovi glasați, broccoli prăjit cu năut și brânză și un desert cu yuzu și căpșune.