Selena și Ludo Lefebvre
Călătoria culinară a Selenei ajunge înapoi în punctul din care a pornit atunci când primul ei instructor, Ludo Lefebvre, se întoarce pentru a vedea cât a evoluat, în timp ce gătesc pește la grătar cu roșii coapte și măcriș, plus un desert.