Selena și Gordon Ramsay
Pentru prima ei lecție în persoană, Selenei i se alătură legendarul bucătar Gordon Ramsay. Dar cu bucate precum friptură gătită în unt, scoici trase la tigaie și alte feluri de mâncare ambițioase, oare va putea Selena să țină pasul cu indicațiile lui?