Selena și DeVonn Francis
DeVonn Francis, artist, activist și bucătar-șef, o ghidează pe Selena să gătească o versiune rafinată a unor bucate jamaicane, dar oare prima dată când se rănește în bucătărie și o tentativă de a desface o nucă de cocos le vor da planurile peste cap?