Selena și Adrienne Cheatham
Adrienne Cheatham, bucătar-șef de prestigiu din New York, o învăluie pe Selena în lumea bucătăriei franțuzești cu un brunch ambițios cu somon poșat și terci, cu sos hollandaise pe deasupra.