Cascade, cascade, cascade!
Echipa Tennyson vrea să se bucure de priveliștea oferită de Cascada Shoshone. Steam Smythe vrea să pună mâna pe cascadă, obligându-l pe Ben să îi distragă atenția cât timp Gwen și bunicul Max strică mașinăriile ce amenință cascada.