Blândul Ben
Bunicul Max foloseşte elicopterul pentru a transporta un specimen pe cale de dispariție, dar specimenul se dovedește a fi un pui de molie. Ben trebuie să-l împiedice pe Tim Buktu să ia creatura în timp ce învaţă o lecție valoroasă.