Prea mult zahăr
Speriat la culme de vizita la dentist, Ben observă comportamentul straniu al dentistului. Bănuielile sale se adeveresc în timp ce dentistul se transformă într-un monstru înfricoșător. Ben trebuie să-și învingă fricile ca să salveze situația!