Durerea de burtică
Familia Tennyson vizitează fabrica de bomboane a domnului Bomboană. Asta până când apare dentistul preschimbat în monstru și îl răpește pe domnul Bomboană. Ben trebuie să-l salveze pe idolul său din ghearele monstrului obsedat de carii.