Monștri din capul tău
Ben și Gwen aud de o invazie extraterestră în plină desfășurare, dar cercetările scot la lumină o rezervație de animale controlate de Animo! Cu ajutor din partea lui Kevin 11, Ben dovedește că zvonurile sunt false.