Modernizarea lui Bam
Pentru că nu a fost ales în ultimele misiuni, Bam se simte neglijat și îi cere lui Moe niște îmbunătățiri experimentale. Dar noile puteri sunt greu de controlat, ceea ce îl pune pe Batman în pericol și compromite misiunea.