Vacanța pe gheață
Frustrată din cauză că Batroțile sunt distrase de festivitățile de sărbătoare, Batwing decide să oprească singură planurile domnului Îngheț. Va putea oare Bibi să salveze Crăciunul fără ajutorul Batroților?