Dinamicul du-o-nu
Când Zăpezel și Jestah fac echipă într-un plan misterios care implică mure înghețate, Batwing și Buff lucrează împreună pentru a-i opri, dar Batwing decide să opereze singură, punând misiunea în pericol.