Originea secretă a Batroților
Când Batman, Robin și Batgirl sunt blocați de răufăcători, Batcomputerul instalează copii ale plăcii ei de bază în bat-vehicule, ca să le aducă la viață. Acestea primesc sarcina de a proteja bat-peștera și de a înfrânge Legiunea Zoom.