Când ești avion
Green Arrow și avionul său, Auria, îl ajută pe Batman să-l prindă pe Ghicitor. Batwing e fericită să aibă o prietenă zburătoare, așa că o aduce pe Auria la viață și devin cele mai bune prietene.