Bibi și reluarea
După ce Bibi, Batgirl și Robin îl capturează pe Păpușar, toți sunt fericiți - mai puțin Bibi, care e rușinată că a ratat aterizarea! Folosește telecomanda de reluare ca să repete misiunea până reușește aterizarea.