O serie polițistă de tip antologie, care examinează probleme relevante din timpurile noastre, rasa, clasa socială, identitatea de gen, sănătatea mintală, dreptul de a alege, filtrate prin prisma unor oameni obișnuiți prinși în circumstanțe extraordinare.