Povestea Avei
După ce un cuplu căsătorit descoperă că nou-născutul lor este surd, ei aleg ca acesta să aibă un implant cohlear. Atunci când femeia care a născut copilul - și ea surdă - află vestea, ea îl răpește pe bebeluș pentru a-l proteja.