Povestea lui Robyn
Kevin e timid și blând; pe scenă, este Robyn Banks, o drag queen plină de carismă. Atunci când Kevin se îndrăgostește de un bărbat care-și ascunde orientarea sexuală și care trăiește o viață dublă, idila lor pasională duce la consecințe devastante.