Povestea lui Jiro
Mama lui Sam a avut grijă de fratele lui, Jiro, de la accidentul care l-a lăsat cu o leziune cerebrală. Atunci când mama lor moare și Jiro pare să fie abuzat în căminul în care e internat, Sam trebuie să aleagă între fratele lui și libertate.