Povestea lui Esme
După ce un rasist intră cu mașina într-un grup de protestatari pașnici și scapă, o supraviețuitoare a incidentului vrea să facă singură dreptate. Atunci când identifică un posibil suspect, ea se folosește de iubita ei pentru a se inflitra în grup.