I, Fly/Schnook of the North/Charm School Johnny
Carl's science project results in Johnny's trading bodies with a housefly. Then, after being separated from Mama, Johnny is sent to live with a foster family. Finally, Pops bets Carl he can turn Johnny into a gentleman within a week.