Brave New Johnny/Witless/Carl Be Not Proud
Johnny becomes frozen in hair gel and wakes up in the 25th century. Then, after getting on the wrong bus, Johnny ends up in farm country. Finally, when he thinks Carl has 24 hours to live, Johnny tries to be the best friend Carl wanted.