Karma Krisis/A Star Is Bruised/The Prince and the Pinhead
Ripping up a chain letter results in bad luck for Johnny. Then, Johnny is invited to join his martial arts hero on the set of his TV show. Finally, Johnny trades places with his royal double and learns he enjoys the life of a nobleman.