Endless Bummer/Jailbird Johnny/Bravo 13
Johnny sets up shop as a lifeguard to attract the ladies. Then, a bureaucratic mix-up gets Johnny thrown into a women's prison. Finally, Johnny is mistakenly launched into space with a chimp.