Welcome Back Bravo/The Man With the Golden Gut/Aunt Katie's Farm
An error results in Johnny's having to pass the 4th grade all over again. Then, Johnny orders an ab machine, and his muscles make him a tourist attraction. Finally, Johnny takes Suzy to a taping of her favorite TV show.