El Bravo Magnifico/Johnny O and Juliet/Clan Of The Cave Boob
Johnny's mistaken for a martial arts expert and agrees to fight against a bandito. Then, Johnny tries to end the feud between his mom and a neighbor. Finally, Carl weaves a story that flashes back to Johnny's caveman days.