A X Fated X Awakening
Hagya sends his soldiers after Gon, Killua, and Kite in an attempt to capture rare humans. Gon and his friends struggle to find inside the forest as Chimera Ants relentlessly attack. At the same time, one of the Queen's Royal Guards has been born.