Big X Time X Interview
Gon and his friends are trapped inside a cave by poisonous snakes. Bourbon, the person responsible for the trap, is already dead, and nobody knows how to disarm the trap. Meanwhile, Leorio, who has been bitten by the snakes, is growing weak.