Some X Brother X Trouble
Gon is upset that Killua was forced to kill. Gon is mad at Illumi and proclaims that he will go to Kukuroo Mountain to rescue Killua. As Gon and his friends depart, Satotz mentions that the Hunter Exam isn't over yet...